NL ft. BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Home*IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren

Deel | 
 

 runelympics voorinschrijvingen gaan van start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
pirke

pirke

Aantal berichten : 9
Forumpoinz : 150130
Registratiedatum : 12-09-10
RS Name : pirke9

runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 08:47

Dit wordt het topic voor de runescape olimpische spelen.
de regels worden uitgelegt bij de start van de onderdelen en ook in dit topic per onderdeel.
de onderdelen:
DE ALTAR RACE:
ik geef iedereen een raadsel naar 1 altar bij dat altar sta ik met het volgende raadsel maak runes bij elk altar en uiteindelijk wil ik ze op volgorde bij het eindpunt.

THE HOT SYMBOL:
dit deel speelt zich af op karamja, je hakt bomen om en maakt het symbool wat ik zeg, hierna komt de vrije ronde waarin jullie een symbool zelf bedenken.

EAT WHAT JOU CATCH:
je vangt eten met behulp van fishing en kookt het hierna geef het aan mij en ik hou je puntentelling bij.

CRAFTERS STORY:
hier op het forum komt op het momens dat het event start een verhaal over een crafter, in dit verhaal staan voorwerpen maak deze voorwerpen en breng ze naar mij.

ARMOR RACE:
een race om wie mij de juiste items kan brengen en de juiste hoeveelheid breng deze items naar mij en miss win je wel.

THE LOST CITY:
ooh nee mijn archeologen team heeft een nieuwe stad gevonden met de hints die hier verschijnen moet het wel lukken hem te vinden.

(hiervoor heb ik graag hulp)
SEEK THE MANS:
zoek mensen deze hebben een hint waarmee het makkelijker wordt om bij het laatste onderdeel het startpunt te vinden.

THE END IN SIGHT:
dit zijn kleine spelletjes waarmee je punten kunt scoren het zijn ook individuelen skills.

THE FINAL RACE:
een race die niet zo simpel is als die lijkt.

EINDFEEST/PRIJSUITREIKING:
je begrijpt het wel de prijsuitreiking de winnaar wordt hier bekendgemaakt.

inschrijvingen:
-
-
-
-


Laatst aangepast door pirke op vr sep 17 2010, 17:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snel

runelympics voorinschrijvingen gaan van start YMurq
Snel

Aantal berichten : 78
Forumpoinz : 164414
Registratiedatum : 05-09-10
Leeftijd : 31
RS Name : Snel

runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 16:10

Ohh klinkt leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlftbe.actieforum.com
Gast
Gast
Anonymous


runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 17:26

met zoveel trade werk mag he best een goed tradelimit hebben,

en wat kunnen we winnen!?



tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
pirke

pirke

Aantal berichten : 9
Forumpoinz : 150130
Registratiedatum : 12-09-10
RS Name : pirke9

runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 17:39

ten eerste de eer ten 2e
1e 10k
2e 7.5k
3e 5k
miss doe ik eerste omhoog maar alles is f2p ben ik ook dus 10k max trade miss wel 50k in delen weet nog niet precies
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous


runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 17:45

K!?

geen Mills :O
Terug naar boven Ga naar beneden
pirke

pirke

Aantal berichten : 9
Forumpoinz : 150130
Registratiedatum : 12-09-10
RS Name : pirke9

runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 17:52

ik heb het al gezegt:
HET IS VOLLEDIG F2P
door max trade van 10k + het niet super snel geld verdienen duurt het een hele tijd voor ik 1 mill heb en dan moet ik ook nog moeilijk doen met ruilen
Terug naar boven Ga naar beneden
Snel

runelympics voorinschrijvingen gaan van start YMurq
Snel

Aantal berichten : 78
Forumpoinz : 164414
Registratiedatum : 05-09-10
Leeftijd : 31
RS Name : Snel

runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Emptyvr sep 17 2010, 23:30

Het gaat om het idee he.. tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlftbe.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




runelympics voorinschrijvingen gaan van start _
BerichtOnderwerp: Re: runelympics voorinschrijvingen gaan van start   runelympics voorinschrijvingen gaan van start Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

runelympics voorinschrijvingen gaan van start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NL ft. BE-
Ga naar:  
Uitloggen
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies